Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 2 juli 2008

Wederom Viruly, piloot en schrijver.

In het boek "Verrassende Ontmoetingen" van Viruly dat ik aan het lezen ben staat een prachtig ontroerend en romantisch verhaal, zich afspelende in het Perzië van vóór de oorlog waar hij aan de kust een onverwachte landing maakte.
Het is een ontmoeting die hij, samen met de actrische Charlotte Köhler, had met een oude kameeldrijver.
Deze laat hen in het bleke maanlicht een theater zien, ooit gebouwd door Alexander de Grote.
Het is jammer dat ik niet het hele verhaal kan doorgeven.
Maar het afscheid van een onbekende blanke vrouw ging gepaard met de dichtregels uit Romeo en Julia:
"Good night, good night! parting
is such sweet sorrow

That I shall say good night till it be morrow."

En het ontroerde mij diep.

DQ
.

Geen opmerkingen: