Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 2 juli 2008

Buikspieren

Er WAS een jarige in de familie en er ZIJN versnaperingen over.

Ik ben pal na de oorlog opgegroeid en mijn moeder zei me nooit etenswaren weg te gooien.
Ze had het niet over snoep, koek, hartigheden en drank.
Daar dacht ze zelfs niet aan.
Hoogstwaarschijnlijk ging ze er vanuit dat deze zaken nooit binnen het bereik van ons soort mensen zou vallen.
Ze vergiste zich.

Het niet weggooi principe van etenswaren zit er bij mij diep, erg diep in.
Inderdaad gooi ik pas iets weg als het echt en echt niet anders kan.
Dat is ook aan mijn gespierde omvang te zien.
Onmogelijk dus om dingen uit de koelkast weg te gooien.
Dat geldt ook voor verjaardagsoverblijfselen.

Eén voordeel, mijn buikspieren heb ik zelf betaald maar de huidige toevoegingen zijn gratis want door de jarige betaald.

DQ
.

Geen opmerkingen: