Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 7 maart 2008

Italiaans kleinkind.

Van Melody, onze dochter in Italië, kreeg ik het volgende verhaaltje toegestuurd:

Ik had gisteren een pot zilveruitjes op tafel staan.
Gabri zat te kleuter-twijfelen of hij er één zou proberen, ja of nee.
Uiteindelijk koos hij voor het eerste en pakte, niet met al te veel overtuiging, een uitje.
Terwijl hij het uitje in zijn mond stak ging ik verder met datgeen waar ik mee bezig was.
Iets later kijkt Gabri mij aan en zegt: "Moet je mij niet vragen of ik het lekker vind?".
Braaf als ik ben vraag ik: "Vind je het uitje lekker Gabri?''
Gabri: "Nee''.

.

Geen opmerkingen: