Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 7 maart 2008

Internet

Reeds geruime tijd telefoneer ik via Internet met het programma VoipBuster.
Dat werkt prima en is goedkoop.
Per 4 maanden €12.00.
Voor dat bedrag kan ik vervolgens gratis binnen Nederland en naar heel veel andere landen bellen.
Omdat ik familie in het buitenland heb, is dat heel aantrekkelijk.
Het grote nadeel is echter dat om te bellen de computer aan moet staan.
Door aanschaf van een apparaatje, de Tiptel Cyberbox 22 SIP, is dat probleem uit de wereld.
Nu kan ik gewoon met mijn normale telefoon de wereld rond bellen en de computer hoeft niet aan te staan.
Zo wordt Internet steeds interessanter.
Ik bel via Internet en de Internet-radio achter mij komt via Internet aan zijn signaal.
TV kijken is eveneens goed via Internet mogelijk maar dat is niet nodig, daar heb ik een satellietontvanger voor.

DQ
.

Geen opmerkingen: