Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 6 november 2007

Storm

Uit de Volkskrant van vandaag (6-11-07) en als reactie op een bericht op Sebo's weblog het volgende:

KNMI:

Onnodige paniek door voorspelling superstorm

ANP

DE BILT - Het KNMI vindt dat de voorspelling van de Britse weerkundige Piers Corbyn over een ‘superstorm’ die Nederland eind november zou treffen, onnodige paniek veroorzaakt. Cees Molenaars van het weerinstituut zegt dat de berichten over de storm gebaseerd zijn op sensatie en iedere wetenschappelijke grond missen. ‘Op deze manier maak je mensen onnodig bang en dat is gevaarlijk.’

Molenaars is gebeld door een vrouw in een rolstoel. ‘Door de sensatieberichten die verspreid zijn, is deze vrouw bang dat ze haar huis niet uitkan als het gaat stormen. Het is vreselijk dat een weersvoorspelling zo'n effect heeft. Daar moeten we echt verre van blijven.’

Volgens meteorologen van het KNMI kan het komend weekeinde best stormachtig worden maar hoort dat gewoon bij het najaar. Mocht er reden zijn tot paniek dan geeft het KNMI een weeralarm af.

-

Geen opmerkingen: