Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 22 november 2007

Nederlandse abten en abdissen in buitenlandse kloosters

Hallo oompie en anderen,

Weer een zeer aanbevelenswaardig boek gelezen...de reis van je hoofd naar je hart.
TV presentator Leo Fijen wil trager leven, anders en bewuster de tijd doorbrengen en dichter bij de diepste stem van zijn hart komen.
Hij bezoekt daartoe Nederlandse abten en abdissen in buitenlandse kloosters (onder andere bij de kartuizers). Heel intrigerend boek.
Zo weinig verheven en 'echt' de (denk)wereld van deze mensen is.

Ha Xandra.

Dat is mooi.
Als het boek jouw eigendom is wil ik het graag lenen.

Ik heb verschillende uitzendingen van hem gezien.
Ben onder de indruk geraakt.
Misschien is er via Uitzending Gemist nog iets terug te zien.

Het kloosterleven spreekt me aan.
Rust, beschouwing en samen met een ideaal bezig zijn.
Het spreekt me aan maar ik zou het niet kunnen.
Een weekend retraite zou wel iets zijn.

Johan

Geen opmerkingen: