Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 2 december 2021

De baardbaas

Jarenlang droeg ik een baard.
Een grote en tevens zwarte.
Toen besloot ik plotseling het mes er in te zetten.
Ik keek daarna in de spiegel, zag iets bekends en besloot dat ik het was.
Vouwen waren dieper dan vroeger.
Vreemde gewaarwording.
De navolgende jaren wisselden baard en geen baard zich af.
Zonder bewuste redenen.
De oude situatie was aan z'n end en de nieuwe situatie kondigde zich aan.
De laatste situatie, die waar ik me nu in bevind, is een baardige.
Aangezien ik de baardbaasnben bedacht ik de schaar voorlopig eens niet te hanteren.
De familie was het er niet mee eens.
Mijn familie is belangrijk en ik ben zwak dus is de baard weer kort.
De zwarte baard heb ik geruime tijd afgelegd.
Nu zit ik in de witte periode.
Ben erg benieuwd of de baard van de baardbaas ooit toestemming zal krijgen om wat langer te groeien.
En bij welke lengte er dan ingegrepen gaat worden.
De winter nadert en zo'n baard is best lekker warm.
Kan het elke man (en vrouw) van harte aanbevelen.
.

Geen opmerkingen: