Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 15 september 2008

Wederom weder

Maandagmorgen.
Mooi weer.
Koud weer.
Maar bovenal LICHT weer.
In dat licht bloeit mijn hart en stemming op.

Mijn huiskamer is van nature vrij donker.
Het gekke is dat ik dat niet erg, zelfs behaaglijk vind.
Maar buiten moet het licht zijn.
Helaas, de plaatsing van ons landje op de landkaart werkt niet altijd mee.

Er wordt veel gemopperd over ons weer.
Niet helemaal terecht naar mijn mening.
De extremen liggen binnen zeer schappelijke grenzen.
Geen tornado's, tsunami's, of maandenlange sneeuwvelden.
Geen buitenproportieachtige (mooi woord) temperaturen.
Wel regen maar geen regentijden.
Valt allemaal best mee.

Maar in de winter begint het rond half vier 's middags al donker te worden.
Erg ernstig.
Tenminste, zo voel ik dat.
De lange zomeravonden wegen daar niet tegenop of ben ik in die somberheid vergeten.

Maar nu is het mooi en licht.
Mooi licht.
Prima stemming.

Effe een bakkie troost halen.

DQ
.

Geen opmerkingen: