Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 18 januari 2008

Zomaar wat.......

Ik merk dat het leuke aan het maken van een weblog is dat je zaken, waar je al lang mee bezig bent, op een rijtje moet zetten.
Het wordt anders onleesbaar.
Voor jezelf werkt het daardoor ook perfect.
Ook merk ik dat ik tegen grenzen aanloop.
Met mensen waar ik om geef ben ik erg voorzichtig, bang om te kwetsen.
Kwetsen is nooit mijn opzet.
Ik schrik als ik merk dat iemand zich door een opmerking of handeling van mij gekwetst voelt.
Niet alleen omdat het niet de opzet is maar ook omdat het contra-productief werkt.
Het gevolg is wel dat ik daardoor beperkt word in mijn schrijven.
In mijn worsteling rond sommige zaken moet ik me inhouden.
Ik benijd de mensen waar dat een minder grote rol speelt.
Niet omdat ze onverschillig zijn maar omdat ze in een andere situatie verkeren.

Het is vies weer met een onnatuurlijk hoge temperatuur.
We zitten in hartje winter.
Belachelijk.

Vanmorgen eerst naar mijn vader geweest, wat gekletst, wat koffie gedronken en uiteindelijk wat leesvoer mee naar huis genomen.
Daarna naar mijn zwager Paul om geleende DVD's terug te brengen en groene thee te drinken.
Even daar voor had hij de "meiden" uitgezwaaid.
Dat stelletje ongeregeld gaat een weekendje vacantie vieren in Beekbergen.
Ons alleen latend.
So Sielig.

Omdat de heer AH op me wachtte ben ik daar ook maar even langs geweest.
Het was vrij druk in het winkeltje van die meneer.

Sebo en ik hebben de afspraak verzet van zaterdag naar vanavond.
Ik hoop wel dat hij een beetje op tijd komt want er is ruim 3 1/2 uur Italiaans video materiaal.
Nog mooi dat DVD's makkelijk door te spoelen zijn..........

Nu een dropje (of meer) en een krantje.

DQ

.

Geen opmerkingen: