Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 12 december 2007

Kapitein Rob

Vanaf mijn kindertijd ben ik en enorme fan van Kapitein Rob.
En ik ben niet de enige, getuige het feit dat de boekjes weer opnieuw worden uitgegeven.
Helaas heb ik van de eerste uitgave geen exemplaren meer, verloren gegaan in de schemeringen van de tijd.
Een latere uitgave heb ik wel compleet en daar ben ik erg gek mee.
Inmiddels is er kort geleden een film uitgebracht zie : www.kapiteinrob.nl
Ben er bijzonder benieuwd naar.

Vermeldenswaardig is dat de zoekopdracht " kapitein rob" in Google 788.000 vondsten geeft.
Nostalgie LEEFT!
of
Kwaliteit BLIJFT!

Voor een korte beschrijving van de verhalen en een opgave van de uitgegeven boekjes verwijs ik graag naar Wikipedia, hieronder een gedeelte daaruit:

Kapitein Rob is de held van het stripverhaal De avonturen van Kapitein Rob, getekend en bedacht door Pieter Kuhn (1910-1966) met tekst van journalist Evert Werkman (1915-1988), dat in 73 verhalen van 11 december 1945 tot en met 21 januari 1966 (onderbroken door twee periodes van langere duur) in de Paroolbladen is verschenen.

Voor artikel KLIK HIER

-

Geen opmerkingen: