Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 28 november 2007

Gedicht van tante Annie

Bij het opruimen en sorteren van mijn paperassen kwam ik een gedicht tegen van mijn, reeds lang overleden, tante Annie. Een vast geloof maakt leven toch een stuk makkelijker.
Hierbij het gedicht:


Vader zorgt

Ik weet niet hoe mijn weg zal zijn.
'k Behoef het niet te weten.
De Vader die Zijn Zoon mij gaf,
Zal nimmer mij vergeten.

Hij baant een weg, zelfs door de zee,
Voor wie Hem toebehoren.
Hij heeft ons, schuilend achter Zijn bloed,
Tot kinderen verheven.

Mijn vader heeft de weg al klaar.
Voor mij is die verborgen.
Maar 'k weet dat Jezus zelf mij leidt.
Op God werp ik mijn zorgen.

Zo kan ik, van die last bevrijd,
Blijmoedig voorwaarts treden.
God zorgt ook morgen voor mij.
'k Leef dankbaar bij het heden.

Toch laat Hij mij de toekomst zien.
In 't Vaderhuis daarboven.
Waar al Gods kinderen voor Zijn troon.
Hem eeuwig dankbaar loven.

Als ik aan deze toekomst denk.
Kan ik mijn aardse leven.
Met vast vertrouwen op Zijn zorg.
In Vaders handen geven.

A. van Eerden

-

Geen opmerkingen: