Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 28 november 2007

Diversen

Vandaag weinig tijd gehad voor het log.
Vanmorgen belde mijn dochter op om me te houden aan een afspraak.
Heel goed dat ze het deed want ik was de afspraak inderdaad vergeten.
Nu kon ik nog net op tijd op de bus springen om de kleinkinderen op te vangen.

Heb ook nog even gezocht op www.rtvoost.nl
Maandagavond is er tijdens het binnenstadsdebat een interview met me afgenomen.
Ik was niet erg op dreef hetgeen me er nog nieuwsgieriger naar maakte.
Tot nu toe heb ik het interview niet kunnen zien maar ik neem aan dat het daar wel te vinden is.
(Inmiddels gevonden. KLIK HIER )

Bij mijn weten heb ik alle boeken van Don Camillo.
Sebo wil alles over DC op een aparte site zetten.
Dat is prima omdat ik een ieder hetzelfde plezier gun als wij hebben.
Ik heb hem beloofd om de boeken te fotograferen zodat hij ze kan gebruiken.
Tot nu toe heeft de belofte slechts schuld gemaakt.
Maar dat doe ik om de spanning op te voeren.............

-

Geen opmerkingen: