MediaMarkt (mm) wil de telefoon niet omruilen omdat het een defect heeft.
Dat is logisch want dat is juist de reden om een nieuwe te eisen.
Ik kan het product opnieuw ter reparatie aanbieden wat betekent dat ik de telefoon weer weken kwijt zal de zijn.
Dat men weer vochtschade zal constateren.en dat de kosten van reparatie voor mij zijn.
Let op, de telefoon is van 13 maar j.l.
Gloednieuw en heeft vanaf het begin problemen.
Onder ede durf ik te verklaren dat, als er al vochtschade zou zijn, dit onmogelijk door mij ontstaan kan zijn.
Absoluut onmogelijk.
Mijn hele leven ben ik met electronica bezig.
Het is een hobby van me en ik ben er volledig van bewust wat vocht kan doen.
Vele telefoons heb ik inmiddels gehad.
Al lang vóór de "smart" periode.
Telefoons waren toen veel gevoeliger voor vocht.
Uiteraard nog nooit vocht problemen gehad.
Net als alle fraudezaken van de laatste tijd is het mechanisme hetzelfde.
"HET IS JOUW SCHULD"
Waarmee ik de ernst van mijn zaak natuurlijk niet wil vergelijken met de afschuwelijke drama's van de laatste jaren.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten