Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 6 november 2021

Elvis leeft

Weet je het al?
Elvis Presley leeft nog.
Wordt persoonlijk in leven gehouden door Bill Gates die hem in eigen persoon (Amerikanen onder elkaar) een vaccin met chip heeft ingespoten.
Daardoor kan Bill hem op afstand gecontroleerd in de gaten houden, sturen en zo nodig verbergen.
Dat is mogelijk omdat hij een speciaal voor hem aangepaste Windows versie (Windows BG) gebruikt waardoor 5G zelfs niet eens meer nodig is.

Techniek staat voor niets.
Zoooo mooi.

Geen opmerkingen: