Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 3 april 2019

Stolpersteine

STOLPERSTEINE

Ik begrijp de mensen die problemen hebben met de "struikel"stenen voor hun huis wel.
Niet dat ik het met ze eens ben als ze die willen laten verwijderen.
Er zijn steeds meer van die stenen.
En elke keer als ik ze zie "struikel" ik er geestelijk over.
En dat is precies de bedoeling.
Een herinnering aan afschuwelijke zaken die mensen elkaar aan doen.
Als deze stenen voor mijn huis zouden moeten liggen zou ik ze koesteren maar me elke keer weer ongelukkig voelen.
Wat is er gebeurd hier?
Wie woonden er in dit huis?
Wie woonden hier op deze plaats?
Wat waren dat voor mensen?
Ik zou me zelfs voor kunnen stellen dat het me te zwaar zou worden.
Dus een beetje respect voor mensen die het hiermee moeilijk hebben vind ik op zijn plaats.
.

Geen opmerkingen: