Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 25 januari 2019

Stromen van bloed

Hoe komt het toch dat de westerse wereld zich overal mee bemoeit?
En wat heeft dit ooit opgeleverd?
Is de wereld er ooit veiliger door geworden?
Zijn de eigen armen er ooit beter op geworden?

Wie wel?
Waar gaan al die verspilde miljarden naar toe?
Wie zijn de echte winnaars?
Wie worden er echt beter van?
Wie levert het kanonnenvlees?
De winnaars in ieder geval nooit.

Vrede?
Ga toch weg!
Dat levert veel te weinig op.
Stromen van bloed.
Ha, stromen geld.
.

Geen opmerkingen: