Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zondag 23 september 2018

Israël

Ben ik tegen het land Israël?
Nee.
Natuurlijk niet.
Het land bestaat.
Ben ik een antisemiet.
Nee.
Natuurlijk niet.
Als ik jood zou zijn zou ik daar trots op zijn.
Maar Israël kán zo niet blijven bestaan.
Het ondermijnt de eigen veiligheid.
De haat wordt sterker.
Buiten het land en binnen het land.
Israëlische soldaten worden ethisch gebroken mensen.
De gevolgen zijn voorspelbaar.
Hoe moet dat verder?
In ieder geval niet zoals het nu gaat.
Israël, prachtig land.
Je redt het niet met geweld en onderdrukking.
Het zal je uiteindelijk in de eigen gezicht slaan.
Zo werkt geweld.
Zo werkt onrecht.
Zo bewijst de geschiedenis.

Israël
Waarom blijf je zo doorgaan?
.

Geen opmerkingen: