Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 21 juli 2009

Sport verbroedert?

Ik heb er altijd een hekel aan gehad als mensen een mening hebben en die mening extra kracht willen geven door te vermelden:"Ik en velen met mij...........".
Ik heb er een hekel aan zelfs als ik het met de spreker eens ben.
Het is nogal arrogant om zo te spreken.
Iedereen mag namens mij spreken mits ik daar toestemming voor geef.
Zolang dat niet het geval is dient men niet namens mij te spreken.
Toch heb ik zo af en toe de neiging om het ook te doen.
Zo gauw ik mijn bed ontstegen ben en de gordijnen heb opengeschoven druk ik de radio op AAN.
Het apparaat staat al eeuwen afgesteld op Radio 1.
Er zijn interessante programma's te beluisteren en zonder moeite blijf je op de hoogte van de wereld om je heen.
En dan...... wordt het programma aangetast.
Sport!
Aangetast, zo voel ik het als niet-sportliefhebber.
Ik wil helemaal niet naar sport luisteren.
En dan krijg ik de neiging om te zeggen: "Ik en vele anderen.........".
Nee, ik zal het niet zeggen al weet ik dat ik niet de enige ben.
In mijn kleine directe omgeving ken ik immers al mensen die de onderbrekingen vervelend vinden.

Gun ik dan de sportliefhebber zijn programma niet?
Natuurlijk wel.
Van harte zelfs.
Alleen, waarom niet een apart sportkanaal?
De hele dag sport.
Er is vast belangstelling voor en de NietSportliefheberrigeRadioEénLuisteraar en de WelSportliefhebberigeRadioEénLuisteraar zullen het waarschijnlijk op prijs stellen.

DQ
.

Geen opmerkingen: