Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 12 september 2008

Alleen

Beetje slechte dag gehad vandaag.
Het weer was, zeker vanmiddag, niet optimaal.
Somber.
Omdat ik niemand heb gezien of gesproken was mijn stemming ook niet optimaal en somber.
Alleen zijn heeft voordelen maar ook nadelen.
Grote.
En dat terwijl ik me eigenlijk alleen prima kan vermaken.
Maar mensen, en ik ben ook van dat soort, zijn sociale wezens.
De één wat meer dan de ander.
Eenzaam?
Nee dat niet maar alleen wel.

Die winter komt er ook weer aan..........
Brrrrr

DQ
.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ken dat gevoel. Mijn hubbie zit een aantal dagen in Schotland en ik vermaak mij geweldig, althans; dat was de bedoeling maar het weer en mijn lamlendigheid gooien roet in het eten. Ik had gedacht min. 3 boeken te lezen maar zelfs dat lukt me niet. Hoe dat komt?
De grootste oorzaak is mijn broer, of liever gezegd, zijn Greet. Ineens kom ik niet meer op de eerste plaats (laat mij in de waan dat ik daar stond), het is nu; "wacht even want Gretha mailt iets" als we aan de telefoon hangen. Of; ik ga ophangen want ik ben met G. aan het chatten........
"mag ik niet eten van Greet want anders wordt ik te dik"...........(G. is wijs maar ik weiger dat hardop te zeggen)
Volgens Jacques heb ik het "boze schoonmoeder-syndroom", volgens Sebo spoor ik niet, dus mijn hoop is gevestigd op jou. Ik ga ervan uit dat jij me begrijpt. ( wilde je binnenkort nog gezellig komen in Alkmaar??????????)
Mijn broertje waar ik altijd een beetje voor moet zorgen valt in handen van een lover-girl, daar moet hij toch tegen beschermt worden? En wie kan dat nu beter doen dan.........(wij misschien??????)Mochten de eventuele pogingen op niets uitlopen dan,.....tja.....dan kan ik alleen maar zeggen
"Greet, pak'm beet, hij is voor jou".

Anoniem zei

"wordt ik te dik" moet natuurlijk zonder de 't' zijn maar dat komt omdat ik het allemaal niet zo goed meer zie door mijn tranen heen.

Ik ga nu maar mijn hond knuffelen, heb ik tenminste nog iets.

( ohh, ennuh, 'Anoniem' is natuurlijk Heidi, maar de regels voor de reacties op je blog zijn ingewikkeld. Of ik te blond)

Amigos para siempre zei

Ha mevrouw anoniem.

Fijn om gelijkgestemde zielen te ontmoeten.
't Blijft zielig natuurlijk maar twee ziel(lig)en verbonden in één gedachte stemt tot grote tevredenheid en geeft ondanks de regen een beetje zon.

Je gebruikt het woord lamlendig en dat is absoluut het juiste woord.
Marijke zit vier weken bij de kinderen in Italië.
Mijn bedoeling was om er een paar weken naar toe te gaan.
Maar door dat rot gevoel heb ik zelfs geen zin om in de trein te stappen.

En dan wat betreft dat Enschedese heerschap.......
Verloren, denk ik.
Althans, voor ons.
Enfin, we hebben jarenlang ons best gedaan.
Mogelijk zijn we zelfs schuldig aan de huidige gang van zaken door onze opvoedtechnische handelingen.

Maar ja, geen telefoontjes meer.
Geen Internetkontakten meer.
Ik zal wel alleen naar Spanje moeten t.z.t.

Overigens.
Zaterdag j.l. ben ik er geweest en het was erg gezellig.

Sterkte (snik en bis, bis)
Johan