Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 19 augustus 2008

Zorg goed voor jezelf.

Thuiszorg.
Zorg goed voor jezelf.

Medewerkers van de thuiszorg gaan in salaris achteruit.
Van bijv. 11 euro naar 9 euro per uur.
Belastinggeld!

Vier en zestig thuiszorgbestuurders verdienen
(verdienen?) meer dan Balkenende.
Tot 416.000 euro.
Belastinggeld!

Is het niet om moedeloos van te worden?
Is dit geen vorm van diefstal?

Hoe durven ze.
Hoe kunnen ze.
Hoe kun je anderen, in het bijzonder je laag betaalde medewerkers, in de ogen kijken?
En het je werk, maar kennelijk niet je instelling, is om anderen te helpen.
Dat is alleen mogelijk als je arrogant bent en heel erg van jezelf houdt.
Of, en dat is het meest waarschijnlijk, gewoon niet naar ze kijkt.
Waarom zou je?

Wat een geluk dat er zoveel mensen zijn die zich WEL belangeloos inzetten voor hun medemens.

Zouden op dit soort posten een bepaald type mens zitten of zou het zo zijn dat graaimogelijkheden graaien veroorzaakt?

Bah.

DQ
.

Geen opmerkingen: