Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 14 augustus 2008

Olympische spelen 2

Ik hoop niet dat men uit mijn vorig berichtje het idee krijgt dat ik sport veroordeel en terloops degenen die er actief of passief mee bezig zijn.
Dat is geenszins het geval.
Hobby's zijn van groot belang.
Ik weet er alles van.
Het is nu eenmaal zo dat de belangstellingsgebieden, gelukkig, enorm verschillend zijn.
Als ik praat over de romantiek van oude huizen zie ik dat velen geen idee hebben waar ik het over heb.
Als ik praat over mijn radio-zendhobby begrijpen velen er niets van.
Dat heb ik dus met sport.
Ik begrijp niet goed de lol er van.
Mogelijk komt dat ook omdat ik weinig gevoel heb voor competitie en winnen.
Dat geldt ook voor spellen als bijv. bordspel of andere spellen.
De enkele keer dat ik, voor de gezelligheid...(!?), met zo iets meedoe kijk ik al naar de klok.
Hoe lang duurt het nog?
Nee, laat mij dan maar een beetje ouwehoeren met een stel leuke lui onder het genot van een drankje.

Maar het op normale wijze beoefenen van een sport is natuurlijk perfect voor de gezondheid.
Gezonder dan het typen van dit berichtje waarbij slechts mijn vingers bewegen.

(Straks even snowboarden met de WII)

DQ
.

Geen opmerkingen: