Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 9 augustus 2008

Nostalgie

Nostalgie is herinnering, met de pijn eruit verwijderd.
Fred Davis

.

1 opmerking:

Anoniem zei

Half 1 en nog steeds kan ik niet slapen...
Ik zit te denken en al denkende luister en kijk ik naar m'n video's op m'n site.
"Coevorden" heb ik geplaatst om twee redenen:
1 de mensen een stukje laten zien van de plek waar zich mijn jeugd heeft afgespeeld.
2 Tijdens het snuffelen in het internet-archief van Coevorden zag ik diverse foto's en ik voelde er iets bij. Maar ik wist niet hoe ik het verwoorden moest en dus heb ik die reden er niet bij gezet. (het zou dan toch niet goed overkomen)

Ik snuffel nog even rond, kijk wat jij geplaatst hebt en zie daar:
Het antwoord dat ik zocht, in zó simpele bewoording...

God is zoooo groot!!!
Jij geen kind van God?
Mehoela!!!!!!!
Als JIJ geen geen van God bent, vreet ik een bezem!!

Ik hou van je,

Sebo