Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 13 maart 2008

Rust

Sorry geregelde bezoeker.
Schrijver dezes is enigszins in rust.
Een beetje een gedwongen rust.
Geregeld heb ik problemen met de computer.
Dat komt v.n.l. omdat ik veel dingen tegelijkertijd wil doen en dat kan het beestje niet meer aan.
Een PC met een leeftijd van een jaar of 4 is geen baby meer maar zwaar bejaard.
Dat komt o.a. omdat hij/zij niet wordt gevoerd met babyvoeding maar met zware, steeds zwaardere, kost.
Voorzichtig kijk ik uit naar een ander apparaat wetende dat die tijdens de koop al verouderd is.
Daar maar niet al te lang over nadenken.
Volgende oorzaak van de rust is het feit dat ik niet helemaal in orde ben.
Heb het gevoel dat het geleidelijk aan de goede kant op gaat.
Helemaal het niveau van 40 jaar geleden heb ik nog niet bereikt...............
Ik zal wel te weinig drop en alcohol nuttigen!
Flauwe kul natuurlijk maar belangrijk is wel licht en warmte.
En dan bedoel ik niet de kunstmatige soorten.
Melody belde me vanmorgen met de mededeling dat het gister 20 graden was en Ben loopt al heel lang te puffen

Geen opmerkingen: