Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 1 februari 2008

Nederlands Christelijke Gemeenschaps Bond (NCGB)

Mijn vader (zie foto in rechter kolom) was jarenlang voorganger (evangelist) van de Nederlands Christelijke Gemeenschaps Bond (NCGB)
Eerst in Alkmaar en daarna in Hengelo Ov.
Mijn moeder was een geweldige steun en was fantastisch in het jeugdwerk.
Inmiddels is de NCGB kleiner geworden.
Voor zover mij bekend bestaan de afdelingen Alkmaar en Hengelo niet meer.
Over de geschiedenis van de NCGB staat er iets op Internet KLIK HIER of op het logo.
================

De Ned. Chr. Gemeenschapsbond is een interkerkelijke organisatie voor geloofsopbouw en evangelisatie sinds 1923. De NCGB organiseert onder de naam Backpack, kinder- tiener- en jongerenvakanties en -weekenden. Tevens is de NCGB in Nederland de organisator van de evangelisatie-acties ProChrist en JesusHouse.

Adres

Hagesteinstraat 50
2729 BA Zoetermeer

Tel. 079-3318338

=================

DQ

.

Geen opmerkingen: