Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 4 januari 2008

Zuiderzeemuseum Enkhuizen

KLIK OP FOTO

Bij het doornemen van mijn weken-oude post kwam ik het tijdschrift Land en Water tegen.
Het is een periodiek van Zuiderzeemuseum in Enkhuizen.
Al jaren ben ik lid van de Vereniging Vrienden van het Zuiderzeemuseum.
Een ieder die geinteresseerd is in geschiedenis of gevoelig is voor een brokje nostalgie kan ik het museum ten zeerste aanbevelen.
Fotografen komen ook aan hun trekken.
Er is een binnen- en een buiten museum.
Als ik goed ben geinformeerd is het binnenmuseum het hele jaar geopend.
De opening van het buitenmuseum is seizoen gebonden.
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik al jaren het museum niet heb bezocht.
Dat ligt echter voornamelijk aan de afstand Hengelo - Enkhuizen.
Een dagje op en neer is wat lastiger geworden omdat ik enkele jaren geleden de auto de deur heb gewezen.

Als men dan toch in Enkhuizen is, vergeet dan het stadje zelf niet.
Een wonderschone parel van de Zuiderzee aan het Ijsselmeer.
Een parel die ooit belangrijker is geweest dan Amsterdam.
Van de oude glorie is het één en ander terug te vinden.
Ga, geniet, film en fotografeer!

DQ
.

Geen opmerkingen: