Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 14 december 2007

Frodo


Onze dochter met de hond.

-

4 opmerkingen:

ferdinand zei

Hoi Johan leuk dat internet zo handig is om een beetje bij te blijven waar iedereen uithangt en waar hij zich mee bezig houd.

zo blijf je toch nog een beetje op de hoogte ;-)

knappe kinderen en kleinkinderen heb je toch daar heb je gelijk in.

ook marijke is niet veranderd, en jij mag er ook nog zijn ;-)

wij hebben het ook nog steeds druk, met van alles kinderen, kleinkinderen en pleegkinderen enzo.
Irma woont en werkt nog steeds in Ghana (http://ghana.homeip.net)net als die van jou eigenlijk iets te ver.

groetjes van Corrie en Ferdinand

Anoniem zei

Hoi Corrie en Ferdinand

Ik hoop dat je dit leest.
Kan niet op andere wijze reageren want ik heb hier het e-mail adres niet.Met hier bedoel ik het besneeuwde Italië bij de kleinkinderen en de rest).

Wat leuk dat je mijn log hebt ontdekt.
Ik heb het nu een paar maanden en vind het wel grappig om er mee bezig te zijn.
Uiteraard nu wat rustig aan.
Fijn om weer iets van jullie te vernemen.
Wel uit het zicht maar zeker in het hart.

Ik zal op mijn log t.z.t. een vermelding maken naar je dochter.

Groetjes van ons en tot later.

Joha, Marijke, Melody en de rest.

Anoniem zei

ik zie dat het je al gelukt is de vermelding te maken.
maar daar was het natuurlijk niet om te doen ik zet had hem er bij gezet zo dat jullie ook een beetje wisten waar wij ons heel veel mee bezig hielden ;-)
een welgemeende groet van uit spijkenisse ook voor marijke en jullie kinderen en kleinkinderen
van Corrie ferdinand en marpessa
gezegende kerstdagen en een goed 2008
ferdinandleemkuil@ hotmail.com

Anoniem zei

Hoi vrienden.

Ik vind het gewoon leuk om dingen die ik tegen kom, wat ik belangrijk vind en waarde aan hecht op mijn log te zetten.

Bedankt voor het e-mailadres.
Heb nu geen tijd, moest even wat met de PC doen maar ben eigenlijk bezig me voor te bereiden op de terugvlucht.

Groetjes daar en fantastische dagen gewenst met een geweldig 2008

Johan, Marijke en de rest