Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 5 december 2007

Cursus

Hoe je het ook wendt of keert.
Of je het wilt of niet.
Of je je er tegen af zet of niet.
Onze maatschappij heeft een Christelijke fundering.
Ik kom mensen tegen dit weten en er toch helemaal niets van af weten.
Als ze vinden dat ze zich daarmee eigenlijk wat te kort doen en iets van het Christelijk geloof behoren te weten is er een Internet cursus te vinden.
Ik trek het volgende uit de desbetreffende site:

Ga zelf op zoek! Meld je nu aan voor de 4 weekse cursus die elke donderdag start.
Wat is het?
Waarom Jezus? is een eigentijdse manier om meer te weten te komen over het christelijk geloof. Natuurlijk staat het leven van Jezus hierin centraal. Als je je aanmeldt kun je online teksten lezen over verschillende onderwerpen en in 'gesprek' gaan met een persoonlijke e-coach. Aan je coach kun je al je vragen stellen! Ga samen met andere deelnemers op zoek naar waar het in het christelijk geloof om draait.

Voor de site waarom jezus
KLIK HIER

-

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello,
Deze cursus heb ik gedaan. Zeer leerzaam, boeiend en interessant. Vooral de chatavondjes staan me nog goed bij. Zeker niet persé bestemd voor mensen die geloven. De e-coaches doen erg hun best om iedere mening te respecteren. Je kunt er alle vragen stellen die je wilt. Van jong tot oud.
Xandra