Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 29 oktober 2007

Computer /Internet techneut gevraagd........

Sinds enige tijd hebben mijn zwager in Spanje en ik mail problemen.
Zijn mail naar mij komt perfect binnen.
Mijn mail naar hem wordt ergens onderschept.
Inmiddels hebben we uitgezocht dat dit niets met mijn e-mailadres te maken heeft maar alles met het ip nummer.
Hoe kan het dat een bepaald ip nummer niet de bestemming bereikt?
Provider heeft geen idee.
Ook via webmail is mijn bericht niet te zien.
Het gaat rechtstreeks het e-mail Walhalla in.
Gebruik ik een ander SMTP server, dus ander ip-nummer, dan zijn er géén problemen.
Berichten van anderen naar mijn zwager komen wel gewoon aan.
Mijn berichten naar alle andere geadresseerden komen normaal aan.

Geen opmerkingen: