Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 25 februari 2011

Uit mijn gastenboek

Uit mijn gastenboek:

(Omdat mijn gastenboek volledig openbaar is neem ik aan dat ik het stukje hier kan plaatsen.
Ik heb wel een link toegevoegd. Voor het origineel verwijs ik naar mijn gastenboek)

Hallo alle beschadigde, teleurgestelde,verbitterde,mensen,
zielen.
Ik raad jullie allen aan het boek van Francine Rivers te lezen:

http://www.refdag.nl/boeken/interviews/francine_rivers_1_481231

Bevrijdende Liefde.

Ik hoop dat jullie na het lezen van het boek ook genezing
zullen vinden voor jullie beschadigde zielen i.p.v. je hele
leven te tobben, depressief, afgewezen en met lichamelijke klachten
etc. door het leven te gaan.
Er is een Weg naar genezing.
Neem die Weg, zoek die Weg, echt het heeft mij het
gelukkigste mens van de wereld gemaakt.

G.S.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

HI Johan,
Zie dat je mijn reactie gastenboek
op je blog hebt geplaatst,
tja, goeie Christen ben ik he,
had beter heel eenvoudig kunnen
zeggen;onderstaande mensen leestip
Bevrijdende Liefde van Francine Rivers eens lezen.
Valt niet mee om als perfecte Christen door het leven te gaan,
groetjes G.s.
Het is niet makkelijk om over of tegen een ander iets te zeggen zonder te kwetsen, heb er weer van
geleerd, eerst goed nadenken wat je zegt en geen andere mensen met woorden slaan maar gewoon aanreiken.
Groetjes

Amigos para siempre zei

Hoi G.S.

Ik her-plaatste je brief omdat ik het best goed vond.
Vandaar dus.

Hoe gaat het met je?

Zoals je ziet ben ik weer aan het schrijven geslagen.
Ach ja, de oude hersentjes blijven draaien.

Groetjes en tot mails,
Johan

Anoniem zei

Hi Johan,
O Gelukkig, dacht effe dat het
iets te heftig en oordelend was
aangekomen.
Met mij gaat alles gewoon heel
goed en met m´n zoon ook,
alleen jammer van het hele weekend
regen dit weekend.
Probeerde vorige keer je een mailtje te sturen maar je mailadres
kreeg ik een faillure op, heb nog
een leuke foto van m´n 95 jarige oma vandaag gemaakt. leuk dat je weer blogt, zo af
lees ik weer wat,groetjes G.s.