Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 25 februari 2011

pc-leed

En toen...........

Toen had ik een computer crash.
En dat is niet de eerste keer.
Dus weet ik uit ervaring dat het uren en uren, zeg maar dagen, kost om het weer in orde te krijgen.
Vandaar dat ik gister amper buitenlucht heb geproefd.
Of dat vandaag het geval zal zijn moet ik maar afwachten.

Vanmorgen startte de computer gewoon op.
Dat was al een verrassing want gister had ik daar problemen mee.
Complete back-ups die ik terug zette, en wat afdoende zou moeten zijn, hadden niet het gewenste resultaat.

Op dit moment draai ik op een back-up van een week of drie geleden.
Dat betekent dat ik over die gehele tijd de post kwijt ben.
Oei, wat lastig.
Bekenden stuurde ik voor alle zekerheid een mailtje dat het eventueel niet reageren van mij niets met mijn inborst maar alles met de inborst van dit instrument te maken heeft.
Alle kopieën van mijn weblog ben ik eveneens kwijt.
Dat vind ik wel ernstig.
En het is zeker dat ik tegen dingen aan zal lopen die ik mis.
Niet alleen mail maar ook updates van programma's.

Nou ja, er zijn ernstiger zaken en daar houdt de radio me wel van op de hoogte.
Dat ding verkondigt de hele dag z'n waarheden en die hoor ik omdat ik toch met dit geval moet knoeien.

We zien wel hoe het verder zal gaan.

DQ
.

Geen opmerkingen: