Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 8 november 2007

Zonder commentaar

TV serie: "In Europa" -> Geert Mak

Er ontstaat een concurrentiestrijd tussen fabrikanten van verbrandingsovens voor het verkrijgen van de opdracht om ze te bouwen in het concentratiekamp Buchenwald.
Het idee van de firma die wint gaat uit van het principe dat als meerdere lichamen tegelijk worden verbrand, het ene lichaam kan dienen als brandstof voor het verbranden van het andere.

Klik op: VOLKSKRANT


-

2 opmerkingen:

Drentse Tukker zei

Dit is nou typisch zo'n reden waarom ik al lang geen nieuws meer volg...
Ik wil niet m'n kop in het zand steken, maar van dit soort menselijk falen word ik zo ontzettend verdrietig dat de tranen me in de ogen schieten over zóveel onrechtvaardigheid en onbetrokkenheid tussen de mensen.

Amigos para siempre zei

Het is voor mij juist de reden om het nieuws te volgen. Kan me niet voorstellen dat ik het niet zou doen. Volg de hele dag het nieuws. Waar ik het nu over heb is geschiedenis. Walgelijk menselijk gedrag. Egoïsme! Verschrikkelijke dingen die ik weet, maar moet het wel eerst weten, bekijk ik noot. Daarom heb ik zo de schurft aan oorlogsfilms en documentaires.