Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 8 november 2007

Geschreven door Tiny, mijn helaas overleden zusje.

Geluk heb je als je tevreden bent
Geluk heb je als je ziek bent maar je blijft je gelukkig voelen
het geluk dat zit in de kleine dingen
de zon die prachtig schijnt
een prachtige lucht, sneeuwklokjes
een lief kaartje of telefoontje
een kleinkind op schoot
een dochter de belt
een zoon die koffie komt drinken
een touwtje ingebonden in een boek
een prachtig boek
een nieuw busje kaneel
kaarsjes op tafel
buiten in de zon koffie drinken
fietsen met mijn man
brood op bed
dat is het geluk dat je dag goed maakt
een dag met een sterretje zou mijn moeder zeggen

Van Xandra:
Mijn moeder was doctor in de levenskunst!

-

Geen opmerkingen: