Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 8 november 2007

Bijbel

De Bijbel is voor een ieder, gelovige of niet gelovige, een belangwekkend boek.
De schrijvers komen uit alle bevolkingslagen (bijvoorbeeld, koningen en vissers) en beslaat een periode van 1,500 jaar of zelfs meer.
Interessant toch?

Ik kom geregeld mensen, en bepaald geen domme, tegen die nog nooit een blik in dit boek geworpen hebben.
Eigenlijk begrijp ik dat niet goed.
De Bijbel heeft aan de wortels van onze Westerse cultuur en taalontwikkeling gestaan.
Dat op zich zou toch voldoende reden moeten zijn om er eens, al is het uit louter nieuwsgierigheid, in te kijken.

Zoekend op Internet kom je vele leuke sites tegen.

Waarheid:

Een Bijbels Onderzoek

Waarheid wordt gedefiniëerd als een geverifieerd of onweerlegbaar feit. Kwalificeert de Bijbel zich als waarheid? Wat is het bewijs? Ontdek feiten over bijbelse onfeilbaarheid, tegenstrijdigheden, profetieën, auteurschap, en nog veel meer! Ontdek voor jezelf waar de Bijbel staat - is het de waarheid?

De site die met bovenstaande aanhef begint, wil ik je niet onthouden.

Klik hier

-

Geen opmerkingen: