Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 4 juni 2022

Slappe was

Ik las dat het financieel gunstig is om goed in je slappe was te zitten.
Nou zit ik met een paar vragen.
Ik heb geregeld was.
Ik doe het in de wasmachine.
Het komt er vochtig uit.
Dus slap.
Als ik wacht tot het droog is, 
is het minder slap.

Mijn eerste vraag is dan ook, is dit niet erg?
Of, hier komt de tweede vraag, moet ik de zaak vochtig meenemen naar de zaak?
Derde vraag, kletsnat in een teiltje?
Vierde vraag, hoeveel was moet ik meenemen naar de garage.
Zag daar een Mercedes staan die me wel wat lijkt.
Het is dus belangrijk om te weten wat ik precies nodig heb.
Qua slappe was.
Vijfde, en voorlopig laatste vraag.
Hoe stort ik de overige slappe was op de spaarrekeningen?

Wasverzachter....
Een goed idee?

Geen opmerkingen: