Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 4 juni 2022

Bibliotheek Alkmaar

Denkend aan mijn kindertijd.
Het meest ultieme uitstapje in de stad  was het bezoek aan de bibliotheek in Alkmaar.
Ik roep de herinnering zo weer terug.
Het boek mocht je niet zelf pakken.
Dat deed de juffrouw achter de balie.  Ze deed dat aan de hand van een lijstje dat je had gemaakt.
Ben vergeten op basis waarvan je dat lijstje samenstelde 
Niet vergeten ben ik de juffrouw.
Wat een geheugen had die vrouw.

Terug tellend is er één zekerheid.
De  vrouw is haar fantastische geheugen kwijt.
Samen met haar lichaam.

Geen opmerkingen: