Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 8 mei 2013

Te lang geleden?

Goedendag verdwaalde lezer.

Verdwaald omdat je hier zeer per ongeluk bent aangeland.
Dat kan niet anders.
Al mijn geregelde lezers heb ik enorm in de steek gelaten.
Mijn bijna dagelijkse blogs zijn bijna jaar-blogs geworden.
Het ritme was en is er uit.
Jammer.
Ik kan wel zaken bedenken en aandragen waardoor het zo gekomen is.
Da's niet zo moeilijk.
Ik begin er dan ook niet aan.
Zeker is wel dat mijn verschijning  op Facebook één van de hoofdredenen is.
Tegelijkertijd begrijp ik mezelf niet goed want schrijven is een leuke bezigheid en dat geldt zowel voor Facebook en Twitter maar ook voor het Bloggen.
Zal ik het dan toch maar weer eens oppakken?
Heb er eigenlijk wel zin in, kan veel meer kwijt op mijn blog-site.
Facebook gaat wel sneller en de reacties zijn dat dus ook.
Nou ja, ik zal wel zien.
Bij deze in ieder geval een buitengemeen hartelijk welkom en groet.

Tot ziens,
Johan



Geen opmerkingen: