Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 8 mei 2013

Facebook


Soms heb ik creatieve momenten.
Die misbruik ik door de gevolgen van die momenten op Facebook te plaatsen.
Hieronder enkele van die uitspattingen.

====================================================



Ook prachtige planten kunnen giftig zijn.


Ik raak aardig van de kook.
Want er zat niet in mijn Facebook
't Gehoopte bericht van Iene
Stil zit het in de pipeline.
Als ik haar moet write
Zal me dat zeer verdriete.
Iene ga je schamen.
Amen


Maak je geen zorgen.
De week vordert gestaag.
Morgen komt morgen.
Maar vandaag is het vandaag


Niet alle groene blaadjes zijn eetbaar.


Nee, nietwaar.
Doodgewoon is niet hetzelfde als gewoon dood.


In jouw blauwe ogen zie ik de onpeilbare diepte
Van de oceanen en de onmeetbare hoogte van de hemel.
En....  de kilte van een ijsschots.


Sneeuw hoort in de bergen.
Ijs hoort met slagroom in een bakje.
Onder een zomerzonnetje.


Als ik besluit iets te doen en pal daarop besluit het niet te doen.
Heb ik dan twee besluiten genomen of ben ik besluiteloos?


Je bent pas waard genegenheid te ontvangen
Als je het zelf wilt geven.


Waar ik niet van hou.
Kou!


Een goed gesprek smaakt beter dan een goed glas bier.
De combinatie smaakt het best.


Je hoeft niet schuldig te zijn om je schuldig te voelen.


Intelligentie is iets anders dan wijsheid.


Elke lach brengt een boodschap over.


Democratie is niet synoniem met rechtvaardigheid.


Stelling:
De C in de naam van een organisatie maakt het niet automatisch
tot een christelijke organisatie.


Daar waar gegraaid kan worden zal gegraaid worden.
(Eerste wet van Johan)


Hebben we het bij "sinterklaasmoe" over de moeder van de oude baas?


Wat kunnen deskundigen me moe maken.


Nee mijn beste.
Een kleurspoeling helpt niet.


Ken je dat kleine café aan de Wetstraat,
waar iedereen met veel plezier naar toe gaat?
Waar bij bier en wijn
de klanten gasten zijn
en de sfeer niets te wensen laat.


Voor morgen is vandaag gisteren.
Dus maken we vandaag de toekomst nadat
we daartoe gisteren al een aanzet hebben gegeven.


Liefde is een gevoel dat men zou moeten voelen
in situaties waar men het niet voelt.


Na het slapen moet ik rusten.


Een jongeman uit Delden.
Befaamd onder rekenhelden.
Lurkte bedachtzaam aan zijn bier.
En dacht, het is gezellig hier.
Laat ik het al mijn klanten melden.


Haat is een monster waar je zelf door verslonden wordt.


Stel nooit uit tot morgen wat je ook overmorgen kunt doen.


Je kunt pas echt van een ander houden als je eerst van je zelf houdt.

Geen opmerkingen: