Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 8 mei 2013

Dodenherdenking 20.00 uur 4 mei 2013

Mensen.

Daar sta je dan.
Nu een wat beladen regel.
Daar sta je dan wéér.
Dodenherdenking!
Gemeentehuis Hengelo.

De tijd gaat snel.
Hier stond je een paar maanden geleden toch ook?

Gelukkig.
Niet alléén ouderen.
Jongeren, belangrijk.
Weinig bekenden.
Helaas.

Stil staan bij gruwelijkheden uit het verleden.
Verdrietig worden over de miljoenen doden.
Voor niets gestorven.
Allemaal.

Vandaag, morgen en overmorgen sterven weer velen nodeloos.
Gedood door andere mensen.
Vermoord door wapens waar weer andere mensen veel aan hebben verdiend.

Machteloze boosheid.

Voorgedrongen.
Goed plaatsje bemachtigen om samen verdrietig te kunnen zijn.

Mensen.......
Een soort om trots op te zijn?

Naar huis.
Koffie,
Drankje,
Hapje.
Heerlijk ontspannen naar een spannende oorlogsfilm kijken.
Zonder last van de kinderen die op hun kamer een gewelddadig computerspel spelen.

Mensen !


Geen opmerkingen: