Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 2 februari 2009

Reclame en andere invloeden

Er worden miljoenen, en meer, aan reclamegelden uitgegeven.
Dat gebeurt natuurlijk alleen omdat men er van overtuigd is dat er beïnvloeding vanuit gaat.
Toch worden er geregeld vraagtekens gezet achter de invloed van geweldadige en sadistische films of gewelddadige computerspelletjes.
Dat vind ik vreemd of op zijn minst opvallend.
Ik vind persoonlijk dat het immoreel is om geld te verdienen aan media waarin geweld wordt gebruikt om plezierig bezig te zijn.
Ook denk ik dat ouders te gemakkelijk omgaan met deze zaken.
Ik heb gemerkt dat sommige ouders boos worden als ik deze mening uit.
Daarmee zelf het bewijs leverend dat er zelfs een vorm van geweld uitgaat bij de verdediging van deze vormen van media.
Of zouden ze het in hun hart met me eens zijn?
Hoe kan je hopen op een betere, minder geweldadige, wereld als er zoveel lol wordt beleefd aan het virtueel moorden?

Als reclame invloed heeft dan kan dat naar mijn idee niet anders zijn bij "lol"geweld.

DQ
.

Geen opmerkingen: