Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 2 februari 2009

Pensioenmatige problemen

Het is koud.
Het is al dagen koud.
Het is al weken koud.
Het blijft voorlopig
KOUD!

Ik moet straks de stad even in.
Da's gezond voor lijf en leden maar ik word er niet warmer van.
Kouder!

Ik denk dat ik straks maar even de DVD speler ontsteek.
Niet voor een filmpje maar voor een video die ik maakte in het warme zuiden van het warme Spanje.
Daar word ik misschien wat warmer van.
Inwendig!

Onderweg naar mijn gratis krantje zal ik er eens ernstig over nadenken welk besluit ik zal nemen.
Welke video ik zal pakken.
Meerdere keren ben ik er immers geweest.
Zal ik één van de reizen pakken die ik samen met Sebo heb gemaakt?
Maar welke dan?
De eerste of de tweede reis?
Vraag!

O jee, dat is waar ook.
Er ligt nog 3 1/2 uur Italië op met te wachten om bewerkt en op DVD gezet te worden.
Eerst maar eens een "kijk" besluit nemen, bewerken kan altijd nog.
Toch?

O nee, eerst naar de stad en dan tegelijkertijd een beslissing nemen.
Moeilijk!

Het valt om de drommel niet mee om gepensioneerd te zijn.

DQ
.

Geen opmerkingen: