Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 7 juni 2022

Putin. Moordenaar

Putin.
Wat bezielt zo'n figuur?
Negen en zestig (69) jaar oud.
Hoe lang nog te leven?

En dan toch nog zoveel leed berokkenen.......
Zoveel moorden plegen......
Zoveel vernietigingen veroorzaken......
Zoveel valse voorlichting geven.....

Ik zie het.
Ik hoor het.
Maar invoelen doe ik het niet. 
Maar begrijpen doe ik het niet.

Dat is waarschijnlijk alleen mogelijk als je gevoelig bent voor macht.
Als je hongert naar macht.
Een niet te stillen honger.

Als je een gevoelloze fakir bent.
Een fakir die een spijkerbed geweldig vindt.

Voor anderen!

Geen opmerkingen: