Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 7 juni 2022

Overspannen

De zon,
Donker en koud!
De zomer,
Was winter! 
De lente,
Herfst!
Kleuren,
Grauw!
Bloemen,
Stonken!
Lachen,
Ongepast!
Groen,
Was Rood.
Eten,
Smakeloos!
Drinken,
Moet!
Gordijnen,
Dicht!

Leven
Is,
Dood!

Overspannen en opgebrand.

En toen….
Het moment!!

"Wacht eens…..
Ik ben er ook nog.
Ook ik heb recht op bestaan".

De schakelaar omgezet.
Er kwam ruimte.
Alles veranderde.
Geleidelijk aan.

De zon wordt licht en warm.
De zomer, heerlijk.
De winter vol gezonde buitenlucht.
En de lente, met dat verse jeugdige groen, de mooiste tijd van het jaar.
Wat ruiken bloemen heerlijk.
De herfst, kil maar met prachtige kleuren.

Lachende vrolijke mensen.
Ik hou van dat geroezemoes.
Ik groet vrolijk terug.

Het groene licht is groen.
Het rode licht is rood.
Wachten is niet erg.

Kom, laat ik eens iets lekkers koken.
En weet je wat?
Ik drink er een lekker wijntje bij.
Rode!

Met de gordijnen wijd open.

Toen ik eindelijk zelf de schakelaar had omgezet kwam ze er.
De ruimte.

IK LEEF.


Geen opmerkingen: