Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 17 juni 2022

De zon en de onderbroeken

Het is een wonder.
Tussen alle sterren en andere hemellichamen bevind zich een kleine ster.
Onze zon.
Een zon die aanmerkelijk groter is dan die wereld waarop wij oorlog voeren.
De Aarde waarop wij liefhebberen in moord, doodslag en ook wat liefde.
Die zon schijnt tussen de wolken door op noordelijk Europa.
Vindt daar in een klein landje aan zee het mooie Twente.
Dat is al geweldig.
Het mooiste komt nog.
Want in dat landje ondekt hij Hengelo.
We zijn er nog niet .
Daar is een straat.
Met huis.
Met tuin.
Mijn huis.
Mijn tuin.
En nu het wonder.
Het grootmirakel.
Daar, daar brandde hij de onderbroeken droog die net uit de was zijn gekomen.
Hoe is het mogelijk.
Een zon, zo groot, zovele lichtjaren geleden geschapen.
En waarom?
Om mijn onderbroeken te drogen!

Geen opmerkingen: