Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 8 mei 2019

Verslag van reünie

Kijk, een reünie is leuk natuurlijk.
Het gaat om een club waar ik een jaar of 60 geleden op heb gezeten.
De leden worden ouder en de spoeling wordt dunner....

Nou vind ik schrijven best leuk maar het wordt anders als het een verslag moet worden.

-     Om 10.00 uren waren we er allemaal.
Bijna, alleen Pietje en Mietje zijn er nog niet.
Jammer maar we gaan toch maar met de koffie beginnen.
Zoooo,
Dat was lekkere koffie.
Nou zeg, en de cake was ook goed.
Zelf gebakken zeker?
Nou knap hoor.
Om 11.12 uur, wie stapten daar binnen?
Pietje en Mietje.....

Nee je voelt wel.
Verslagen schrijven, dat is niks voor mij.

"Johan wil vast wel een verslag schrijven, hé?"
Was de vraag aan een goede bekende.
Ja hoor, dat wil hij vast wel.
Brrrrr.
En nogmaals brrrr.
Ik zit er aan vast.

En die goede bekende?
Die is dat nog steeds.
.

Geen opmerkingen: