Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 8 mei 2019

Lege winkels

Ik koop via Internet.
Makkelijk en afstanden bestaan niet meer.

Het verschil tussen kopen in Nederland of Hongkong is de tijd van aflevering en de prijs.
Tegelijkertijd werk ik daardoor mee aan de leegstand van de winkels.
Een groot probleem.

Aan de taal ligt het niet want die is engels of je
in Honkong koopt of, tot mijn grote ergenis, in Nederland want daar spreken de etalages ook engels
Wat mankeert er aan nederlands in Nederland?

Hoe kan de leegstand een halt worden toegeroepen?
Ik heb geen idee.
Zeker is het dat de winkels iets op een aantrekkelijke manier moeten aanbieden.
Winkelen moet leuk zijn.

Hier zeggen de dames (en heren?) tegen elkaar:
"zullen we gezellig winkelen?".
Elke Nederlander voelt de bedoeling.
Buitenlanders kijken verdwaasd bij zo'n opmerking.

Maak de stad, maak de winkels gezellig en een bezoek waard.
Maak er een spannende ontdekkingsreis van.
Waarschijnlijk kan dit concurreren met Internet.

Geen opmerkingen: