Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 7 mei 2019

Blotebillengezicht

Ik kijk naar de tv en ineens vallen me die blote billen mannen gezichten op.
(blotebillenmannengezichten)
Ik doe er op dit moment ook weer aan mee.
Dat wisselt.
Waarom doen die kerels dit eigenlijk?
Waarom die baard er af?
Waarom en wanneer zijn we met dat scheergedoe begonnen?
Als er iets mannelijk is, dan is dat wel een baard.
Dat we nu aan zo'n bloot gezicht gewend zijn betekent natuurlijk in het geheel niet dat het daarom zo bedoeld is.
Eigenaardig.
Eigenaardig dat ik er aan mee doe.

Geen opmerkingen: