Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zondag 6 januari 2019

Uitgewezen

Ben je op de hoogte van de betrokkenheid van ons Nederland bij de verscheuring van gezinnen?

Vijf Januari 2015.
Na 18 jaar verblijf in Nederland werd
Feda Amari uitgewezen naar Afghanistan.
Hij bezat al jaren een verblijfsstatus.
Twee maanden geleden werd hij opgepakt omdat de Khad waar hij ooit voor gewerkt had in 2001 werd beschuldigd van oorlogsmisdaden.
De Khat, niet hij.
Uitgewezen zonder afscheid te kunnen nemen van zijn vrouw en kinderen.

Tijdens de slavernij trok Nederland zich ook weinig van gezinnen aan.
Losse verkoop bracht meer op.
Over misdaad gesproken...

Uitzetting geregeld door mensen die elkaar gelukkig 2015 hebben gewenst.

Kom eet nog wat.
Kom drink nog wat.
Geniet van elkaar.
Geef je partner een kus.
Knuffel je (klein)kinderen.
En ga gezellig buiten een beetje knallen.
Kan híer niet zoveel kwaad.

Ik voel een wanhopige boosheid opkomen.
Mijn Nederland wordt verknald door andere Nederlandertjes.
Gehoorzame Nederlandertjes.
De plicht roept immers en bevel is bevel.
Mijn schuld is het niet.
Ben je gek.
Het idee....

En dan mopperen over de verharding van de maatschappij.
Wat een mensen.
Wat een wetten.

Hoe het nu met Feda Amari is?
Geen idee.

Geef me de tijd om tot rust te komen.

Geen opmerkingen: