Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 28 februari 2011

Regeringsfatsoen

Vanmorgen radio nieuws:

Linkse partijen, vakbonden en bekende Nederlanders bundelen de krachten om op te komen voor mensen met een arbeidsbeperking.

Deze regering besluit om hun financiele situatie nog moeilijker te maken.
Gelukkig bestaat er nog fatsoenlijkheid.
Helaas niet bij deze regering.

Hoe was het ook al weer?
Welke partij voerde de leus: "fatsoen met je doen"?

VVD, nou ja.
Eigenlijk een heel duidelijke partij.
Goed zorgen voor de mensen die het al goed hebben.
Fatsoenlijk?

PVV, nou ja.
Een partij met stemmers waarvan zeer velen weinig begrip of belangstelling hebben voor politiek.
Groot geworden door zich af te zetten tegen anderen.
Fatsoenlijk?

CDA!
Waarom handhaven jullie toch de C. in jullie naam?
Of is het net zo verwaterd als bijvoorbeeld bij de VPRO?
De P. van protestant is daar ook van geen betekenis meer.
Ik denk dat één van de weinig reddingsmogelijkheden van jullie club is om die letter (die ergens voor staat) weg te smijten.
Dan kunnen jullie lekker je gang gaan, zonder last te hebben van datgene wat jullie nu zo aan het verloochenen zijn.
Wat een club.
Wat zou het geweldig zijn als die C nog wel betekenis had.
Maar ja, dan zou men niet in de regering zitten.
En wat zit het daar toch lekker, zelfs als je aanhang verdampt.
Fatsoenlijk?

DQ
.


Geen opmerkingen: