Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 9 maart 2009

Filmpjes

Vandaag, maandag, ben ik voornamelijk druk geweest met het uitzoeken van video's zodat ik die op youtube zou kunnen zetten.
Het is heel veel werk maar het heeft het grote voordeel dat ik zo heel gemakkelijk aan mensen plekken kan laten zien waar ik ben geweest of iets bijzonders heb meegemaakt.
Omdat deze video's niet privé zijn heb ik ze voor een ieder beschikbaar gesteld.

Privé is trouwens en lastig punt merkte ik.
Wanneer is iets privé?
Als er mensen op staan?

Ik heb nooit in het geheim gefilmd.
Bovendien vaak ontstaat er pas door de aanwezigheid van mensen iets dat de moeite waard is.
Processies, flamenco, festiviteiten enz. enz. zijn nou eenmaal zonder de actieve aanwezigheid van mensen ondenkbaar.

Voor mezelf heb ik afgewogen of er mensen door mijn filmpjes beschadigd zouden kunnen worden.
Daar waar ik het niet zeker wist heb ik zoveel als mogelijk is toestemming gevraagd.
Daar waar ik twijfelde heb ik niet geplaatst.
Zoals dat ook het geval is wanneer het privé gehalte overduidelijk is.

Geïnteresseerden vinden lager in mijn log de mogelijkheid om naar mijn kanaal te gaan.

DQ
.

Geen opmerkingen: