Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 1 december 2008

Reacties

Onder het hoofd Wetenschap en Religie schreef ik eerder een artikeltje met aanvulling.
Er werd op gereageerd en er ontstond een kleine reactie op reactie wisseling.
Van die discussie word ik een beetje moedeloos.
Kennelijk wordt er slechts dat gelezen of begrepen wat men wil (of kan) lezen of begrijpen.
Ik kan het alleen maar zien als een onbegrip tussen karakters.
Hoe sta je in het leven, hoe kijk je naar de maatschappij, hoe kijk je naar de mensen, hoe kijk je naar de naaste en hoe flexibel ben je?
Dat is de kleuring van de bril waardoor een ieder naar de wereld kijkt.
Als deze brillen teveel verschillen houd het begrip op.
Kennelijk.
Er wordt dan niet meer gelezen wat er staat en, misschien nog belangrijker, dat wat er niet staat maar achter de woorden te lezen valt.

Discussies zijn niet mogelijk.
Jammer.

DQ
.

Geen opmerkingen: